Kyse on ihmissuhteista!

Vaikka kyseessä olisi kuinka suuri yritys tahansa, kauppaa tekevät aina ihmiset! Ihmiset tekevät päätöksensä tunteella. Suuret tunteet muistetaan aina, olivatpa ne positiivisia tai negatiivisia. Myyvän yrityksen ja sen myyjän tehtävä on tarjota näitä positiivisia tunne-elämyksiä asiakkailleen ja mahdollisille uusille asiakkailleen. Positiivisilla tunnekokemuksilla luodaan pohja pitkäaikaisille asiakassuhteille. Asiakassuhde on aina myös ihmissuhde, jolla lopulta on aina enemmän merkitystä kuin itse tuotteella, palvelulla tai hinnalla. Ihmiset eivät kiinny yrityksiin vaan toisiin ihmisiin, joiden kanssa he asioivat! Totuus on se, että yrittäjänä ja myyjänä sinä tarvitset asiakkaitasi enemmän kuin he tarvitsevat sinua! Saletistin avulla autat asiakkaitasi pääsemään tavoitteisiinsa, ja sitä kautta pääset myös itse omiin tavoitteisiisi.

Asiakkaat ovat ihmisiä kuten sinäkin: heillä on inhimillisiä tunteita, he kokevat pelkoa ja stressiä, osa heistä kokee olevansa ylityöllistettyjä ja alipalkattuja. Heillä on oma kunnianhimonsa ja omat tavoitteensa. Heillä on tarve saada tunnustusta ja tuntea itsensä tärkeiksi. Niiltä osin kuin mahdollista, myyjän tehtävä on auttaa asiakasta kokemaan onnen, ilon ja onnistumisen tunteita, ja niihin tarvitaan asiakastuntemusta ja asiakassuhteen hallintaa. Jokainen yhteydenotto ja tapaaminen asiakkaan kanssa jättää "tunnejäljen" - joko positiivisen, neutraalin tai negatiivisen. Kun tunnemme asiakkaamme, positiivisia tunteita on helpompi herättää. Kaikki mitä sanot tai jätät sanomatta, ja kaikki mitä teet tai jätät tekemättä, kasvonilmeesi, elekielesi, äänenpainosi voivat ja vaikuttavat asiakkaisiisi ja siihen, millaisen vaikutuksen jätät heihin omalla olemuksellasi. Jokainen päätös, jonka asiakkaat tekevät, ovat tunneperäisiä. Tehtyjä päätöksiä selitellään itselle ja muille järkisyillä. Joka tapauksessa asiakas tekee asioita ja ostaa omista syistään - ei myyjän syistä! Saletistin avulla opit tuntemaan asiakkaasi arvomaailman ja ostomotiivit, jotka auttavat sinua löytämään oikeat ratkaisut asiakaskohtaisesti ja esittämään ne kyseiselle asiakkaalle sopivalla tavalla. Kun ylität asiakkaasi odotukset, olet aina vahvoilla kilpailijoidesi kanssa. On helpompaa ylittää asiakkaidesi odotukset, kun tiedät mitä asiakkaasi sinulta odottavat, mikä on heidän arvomaailmansa, mitkä ovat heidän keskeisimmät ostokriteerinsä ja millaisia persoonia he ovat ihmisinä.

Mikä Saletisti on?

Saletisti on helppokäyttöinen selainpohjainen asiakashallintajärjestelmä, jota voit käyttää missä tahansa, kunhan sinulla on käytössäsi Internet-yhteys. Järjestelmä toimii myös älypuhelimissa ja tablettitietokoneissa. Saletistissa on kyse siitä, että laitat asiakkaasi kaiken muun edelle - tai jopa asiakkaasi asiakkaan. Ilman asiakkaita ja katteellista myyntitoimintaa ei mikään yritys voi olla olemassa - ainakaan kovin pitkään. Saletistin avulla tiedät asiakkaistasi riittävästi oikeita asioita, joiden avulla voit tarjota heille positiivisesti kilpailijoistasi erottuvaa viestintää. Tavoite on, että asiakas kokee, että myyvän yrityksen kanssa on helppo, hauska ja nopea asioida, ja että heiltä saa hyvää asiakaspalvelua, ja että heiltä löytyy ratkaisu kaikkiin tarpeisiin ja ongelmiin. Saletistin avulla viestit asiakkaillesi sen, että olet olemassa heitä varten, ja että olet perehtynyt heidän tilanteeseensa ja tiedät heistä riittävästi.

Kenelle Saletisti on tarkoitettu?

Saletisti on tarkoitettu erityisesti mikro- ja pk-yrityksille, joille markkinoilla olevat CRM-ohjelmat ja vastaavat ovat liian hankalia käyttää, ja joissa on heille turhia ominaisuuksia. Saletisti on erittäin helppo ja edullinen käyttää.

Miten Saletistia käytetään?

Saletistia voit käyttää aina, kun sinulla on käytössäsi kiinteä tai muu verkkoyhteys, jonka avulla pääset Internetiin. Ohjelmaan kirjaudutaan henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Käytössä voi olla joko henkilökohtainen asiakastili tai yrityskohtainen asiakastili, jossa on useampia käyttäjiä.

Mitä hyötyjä Saletisti sinulle käyttäjänä tarjoaa?

Oleellisinta on se, että pääset eroon vihkoista, tarramuistilapuista ja vastaavista muista irrallisista muistiinpanoista. Kaikki oleellinen asiakastieto on yhdessä paikassa, ja helposti ja nopeasti löydettävissä. Saletistista löydät tärkeimmät asiakastiedot, yhteisen osto- ja tapaamishistorianne, seuraavat sovitut asiat, kalenterin jonne voit ajastaa työtehtäviä ja projekteja sekä helpon tavan lähettää asiakkaillesi sähköposteja.

Yksi lisähyöty on se, että Saletisti tarjoaa käyttöösi yrittämiseen ja myynnin kehittämiseen liittyviä koulutus- ja valmennusmateriaaleja, joita voit hyödyntää omassa toiminnassasi. Saletisti myös kasvaa ja kehittyy jatkuvasti ajan mukana ja sen tarpeita vastaavaksi.

Miksi juuri sinun kannattaa ottaa Saletisti käyttöösi?

Asiakaspalvelun on ennustettu olevan tulevaisuudessa suurin yksittäinen tekijä, joka määrittelee sen, kuinka hyvin yritys menestyy kovenevassa kilpailussa. Riittävä asiakastieto antaa mahdollisuuden tarjota sellaista asiakaspalvelua, minkä asiakkaasi ansaitsee. Saletistin avulla sinulla on riittävästi tietoa jokaisesta asiakkaastasi. Kylmä totuus on se, että jos sinä et palvele asiakkaitasi riittävän hyvin, joku kilpailijasi tekee sen! Kun pystyt tarjoamaan asiakkaillesi tunteisiin vetoavia, positiivisia ostokokemuksia ja loistavaa asiakaspalvelua, he sitoutuvat sinuun, yritykseesi ja sen edustamaan brändiin, tuotteisiin ja palveluihin. Hyvä asiakaspalvelukokemus syntyy aidosta välittämisestä ja siitä, että asiakas kokee, että yritys ja sen myyjä haluaa ensijaisesti auttaa häntä ja ratkaista hänen tarpeensa ja ongelmansa. Erottautumiseen kilpailijoistasi tarvitset Saletistin tarjoamat apuvälineet, joilla viestit persoonallisesti välittämisesi asiakkaillesi.

Paljonko Saletistin käyttäminen maksaa?

Veloituksemme on hinnoiteltu kuukausiperusteisesti eli maksat järjestelmän käytöstä kuukausi kerrallaan. Halutessasi voit maksaa koko vuoden kerralla, jolloin myönnämme vuosihinnasta alennuksen. Kuukausihinta on yksittäiselle käyttäjälle 24,70 €/kk + ALV 24 %. Jos samasta yrityksestä on useampia käyttäjiä, hinta on lisäkäyttäjille edullisempi. Kysy tarjoustamme useammalle käyttäjälle!